Hey, I made it!

Jag tror inte att det är någon hemlighet att jag är rädd för ganska mycket. Mörker, spindlar, våldtäcktsmän, våld överhuvudtaget, zombies, blod.. framtiden. Och en massa annat onödigt att vara rädd för. Anyway, den här veckan har jag fått konfrontera en av mina stora ångestframbringande händelser - att vara ensam hemma. Natten till söndag skjutsade jag mamma och pappa till landvetter, för de skulle till teneriffa och sola och ha det gött (jag följde inte med för två nya kurser skulle ha börjat den här veckan.. en gjorde det..). Så från söndag till igår var jag helt ensam.

Men det har faktiskt gått bra! Ingen som har gjort inbrott, ingen som har skrämt livet ur mig om nätterna (mer än några få mardrömmar om spindlar och så..). Jag har lagat mat, diskat, städat (lite). Kanske är jag - hör och häpna - redo att flytta hemifrån snart! :O

Sen igår har jag dock min fina syster här. Så kul tycker jag inte att det är att vara ensam, trots allt. Ikväll har vi haft filmmys, imorgon blir det en sväng på stan och sen får vi se.


Ja, vi är SÅ snygga. Och så bra hade vi det förra gången på Teneriffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0