Intensivt

Åh, en trött vecka denna. Jobb och föreläsningar om vartannat, och jag får inte riktigt ihop det. Men jag ska la ta mig igenom det ändå. Men det blir en trött Hanna den här helgen.. eller ja, lördag är det party party, men fredag är jag allt bra sugen på att spendera i soffan!

Helgen som gick var mys i alla fall. Var i Linköping, och firade in våren kändes det allt som. Första glassen i solen, första grillningen, första cykelturen (nåja, för min del i alla fall..). Och så firade jag min pojks födelsedag med frukost på sängen. Vilket ju alltid är en bra grej. Och så fick han ett par skjorts. Ännu ett vårtecken!


Twister!


Massa gott kött..

Nej, nu är det snart sängdags. Behöver sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0