Men jag har bara regn hos mig

Det har varit så otroligt fint väder den senaste veckan. Idag tog jag och syster en promenad och jag svettades som bara den i mina shorts och mitt linne. Vi fick ihop ett helt gäng fina bilder, två av dem fick äran att bli nya profilbilder på fb. Bra grej.


Min nya bild.. somrig och fin (:


Min fina syster!

________________________________________________________________________________________________

Långfredagen blev dock en mörk dag. Mitt hjärta blev krossat och i helgen har det gjort ont. Det kommer nog att göra ont ett bra tag framöver.

En del låtcitat uttrycker hur jag känner bättre än vad mina egna ord kan:

En tredjedel av den jag var går hem, för en är krossad, en är din. Det här är slutet på vår film.
En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Fina bilder Hanna! Hoppas du mår bättre snart!

2011-04-24 @ 23:01:47
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0