Nytt och fräscht

Jag har lekt lite med bloggdesignen (och förhoppningsvis inte pajjat alltför mycket - jag vet ju trots allt knappt vad jag sysslar med). Vad tycks? Lite ljusare och somrigare, med nya fräscha aktuella bilder längst upp (: Får se om jag pysslar lite till med den, så att den bli alldeles perfekt. Men just nu så lockar solen mer än att sitta här. 21 grader strålande sol, det tackar man inte nej till!

Synd bara att min röda bikini gick sönder nyss.. nu måste jag ju köpa en till! Usch vad jobbigt, en ursäkt att shoppa!


Den röda bikinin har badat i Venedig. Det är inte alla som har det!

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

fint :D

2011-04-25 @ 17:37:13
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0