Sådär..

..nu är en riktigt trevlig systerhelg över. Vi har avverkat några filmer, shoppat (massa shorts..), fikat, hängt lite på andra lång.. och idag har vi storstädat huset enbart för att slippa plugga. Så det har varit en sjukt trevlig helg.

Var och hämtade föräldrarna på landvetter förut, så nu har vi ätit god middag och så har vi fått lite presenter. Några fördelar ska man la ha med att inte ha följt med på resan! Örhängen, smink, kläder = glad tjej.

Veckan som kommer oroar mig lite. Vi har labb på onsdag, i grammatik. Jag förstår ingenting. Jag har aldrig ens gått igenom sånt som satsdelar.. gah! Det känns som om jag kan få det kämpigt i den här kursen.. men det kanske är bra att prova på! Jag som alltid har haft så lätt för mig mår kanske bra av lite motgång..


Shoppade nya jobbyxor.. tråkigt men nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0