Flyttångest jajamensan.

Idag är min sista dag som bollebygdare, på ett bra tag. Imorgon ska jag upp okristligt tidigt och ta bussen upp till Linköping. Snart börjar ett nytt äventyr..

Man kan tycka att jag borde mysa här hemma idag, men icke. Ska klippa mig och sen bär det iväg till stan för att hämta tentor, fika och senare ikväll se the ark på liseberg. Så det blir nog en bra dag ändå. Men jag har flyttångest som bara den.

Igår hade vi i alla fall avskedsmiddag med familjen, på La Familia. Jättemysigt ställe, prisvärt och god mat. Tänk att man inte hängt där mer.. Nu kommer det inte bli sådana här familjemiddagar på ett tag.. åh, märks det att jag vill stanna här? Inte behöva bli vuxen sådär helt plötsligt..

16 år idag!!
Kan få vara såhär liten igen va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0