Rapunzel

Nu börjar jag kunna andas igen. Ska man våga hoppas att den här förkylningen ger med sig helt lagom till skolstarten? Håller alla tummar jag har...

Idag ska jag i alla fall på ansiktsbehandling i en timme.. fick det i födelsedagspresent, men det är ju det här med att få tummen ur och boka det också som kan ställa till det. Har inte varit på något sådant förut så vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Förhoppningsvis en himlans massa ompyssling.. och om hon kan vifta med ett magiskt trollspö och göra min hy bra igen så klagar inte jag!


Åh, apropå göra bra igen.. måste till frisören. Och jag har ett erkännande att göra; tycker att det kan vara ganska jobbigt att klippa sig. Man måste sitta och kallprata i en timme, och sen brukade jag alltid gå förbannad från min frisör för att hon stylat mig som en tant. Behöver jag säga att jag äntligen har tagit mod till mig och bytt.. Jag är 20, inte det dubbla, då kanske man vill se ut som en tjugoåring också..

Men måste som sagt klippa mig. Fick visserligen höra för några veckor sedan från mina fina tjejer att jag hade sagohår. "Långt, vackert och inte slitet alls!". Fast det där med slitet är inte sant, borstar jag inte mitt hår en dag så har en dreads redan påbörjat sig själv nästa. Men ändå, en väldigt fin komplimang som verkligen värmde! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0