Solen skiner i Linköping

Men hjälp, nu har jag flyttat hemifrån. På riktigt. Sitter hemma i Linköping och skriver nu. Jees.

Vet inte vad som har hänt med vädret, men det är sjukt fint och varmt! Jag cyklade runt hela stan igår och fick även för mig att det var en bra idé att cykla ut till IKEA. Det var nedförsbacke på vägen dit, men hem, med cykeln fullastad med grejer eftersom jag även fick för mig att det var en bra idé att handla mat därute, var bara pest och pina. Strålande sol, lätt uppförsbacke hela vägen, så förbaskat varmt att jag var en liten svettfläck när jag kom hem.

Idag är det minst lika varmt, så jag nöjer mig nog med att cykla till stan. Ska svänga förbi systemet kanske och ladda upp lite, och se om man kan hitta typ "mamelucker" att ha under kjolen. Behöver ju inte visa underkläderna varje gång man är ute och cyklar.

Nej, nu ska jag dra mig ut i det fina vädret. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0