Vända täppt till pepp

Herre min gud, jag svimmar i pappersnäsdukar. Hatar att vara förkyld! Hälften av tiden hör jag inget för locken för mina öron är för starka, andra hälften kan jag inte andas för att näsan är igentäppt och rinner. Buhu, gör mig frisk! Nu har jag en vecka på mig att sluta snora och börja peppa för universitet och nolle-p! Fick precis ett samtal från en av faddrarna, så himla skönt att de ringer runt sådär, nu blev jag mycket lugnare!

Har varit uppe i Linköping i helgen och inrett mitt lilla korridorsrum. Eller lilla och lilla, känns som om jag har tryckt in massor med grejer och det är fortfarande utrymme över. Men det blev nog ganska fint ändå. Tog inga bilder men kommer la sen. De tavlor som jag hängt upp har jag själv gjort, det blir lite mer personligt så. Det blev görfint (:

I've been having some strange dreams lately I was going through the park when I saw the singer in The Ark and he said to me: I would like to have a son with you, a brown-eyed little boy with red curly hair! Hallelujah
Den här fick följa med i flyttlasset (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0