Jullov!

Sådäärja! Nu så är det sista i skolan gjort, nu kan man med att slappna av lite fram till jul! Sen det här med tentaplugg... det tar vi efter jul, om mellandagarna nu skulle råka bli för tråkiga. Men äh, tentan är inte förrän den 10:e januari, verkligen ingen idé att börja panika än. Så, jag upprepar't: JULLOV!

Ikväll blir det julbord på IKEA med basgruppen. Funderar på om det egentligen är en bra idé att cykla ut dit, nu när snön kommit igång ordentligt. Men äh, det är mysigt! Ännu mysigare om jag inte kör i diket på vägen dit, men det ska jag la lyckas undvika.

Två små irritationsmoment nu dock. För det första så måste jag packa, och jag vill ha med mig precis allt hem, och det är ju inte realistiskt. Tur att man ska åka bil hem i alla fall. För det andra så köpte jag en superfin Kånken.. som är för liten för min förbaskade dator som inte alls är en 15 tums utan 15,6. Vad är det för stil? Så tillbaka till affären med den och fortsätta leta efter en snygg ryggsäck.. suck.

Men på lördag är det julafton! Och imorgon åker jag hem-hem. Så det här ska nog bli bra ändå!


Systrami och jag promenerade hemåt i slaskvädret, efter diverse filmtittande, matchmaking och långdistanssamtal med en viss herre i spanien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0