Snart så..

Och så vips så var det bara en vecka kvar i skolan innan man får bege sig hemåt. Min hjärna håller dock redan på och petar på mig och frågar om den inte snälla kan få ledigt redan nu. Men jag behöver den lite till... den får gärna vara igång tills tentan den 10:e januari.

Känner förövrigt att jag lyckas med min plan att jula till det ordentligt den här decembern. Har varit på julmarknad i gamla linköping, lyssnar på massa julsånger och imorgon blir det julbord i korridoren. Har inte hunnit se så mycket på julkalendern men tänkte ta igen det idag när jag gör julgodis. Och imorgon ska jag ge mig på att göra julskinka.. jättebra om jag misslyckas med det.. kan man misslyckas med julskinka? Hoppas inte det..

Nej, nu systemet och hemköp, sen julklappsshopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0