Februari

Jees, det är februari alla redan. Vad hände med januari? Vad hände med 2010?

Nåja, februari betyder att denna lilla tösabiten snart är 20. Lämnar tonåren bakom mig och går in i vuxenlivet. För det har jag ju inte redan gjort.. jag måste vara den sämsta tonåringen någonsin! Jag fixar inte ens att vara uppe längre än elva.. och då är jag helt död. Och jag väljer nästan alltid en myskväll i soffan framför utgång. Även om jag älskar att klä upp mig, dra på ett par klackar och dansa lite... Nåja, alla är olika.

Borde man flippa lite sista månaden? Gå ut flera dagar i veckan, dricka sig redigt full och vara uppe hela natten? Borde man vara lite oansvarig, dryg, och omöjlig?

Nä, jag är ganska nöjd med min tonårstid.

Nu längtar jag efter framtiden. Längtar efter att komma på vad jag ska göra med mitt liv. Jag gillar struktur, planer, men det går inte att planera just nu. Det är för många komponenter som ska tas med i beräkningen.

Så kanske borde jag försöka lite mer med att vara ungdom. Vara lite social i alla fall. Det ska jag försöka med. Plinga om du är sugen på att hjälpa mig med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0