Långhelg

Maha, vi får trots allt ett litet "sportlov" i skolan. Egentligen har vi inga lov alls, men nu så har föreläsningar fallit bort så att vi är lediga sex dagar i rad. Lyx! Sen att man måste plugga ändå.. men man kan ju göra annat med sin tid också!

Imorgon och fredag blir det jobb. Alltid skönt att dra in lite pengar, nu när jag inte har tagit något lån eller bidrag eller så..

Fredag och lördag bjuder på fest! Först variant mysigare och mindre, och sen variant stor maskerad! Jag vill ha helg nu nu nu.

Och på måndag fyller jag 20. Inga planer än för den dagen faktiskt. Det kanske dyker upp något..

Älskar att klä ut mig! Helgens utklädnad blir kanske inte fullt lika kreativ som denna.. tror att det är svårt att toppa kanin i hatt.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0