Okänd

Jag är så trött att jag inte har vett nog att gå och lägga mig. Känner mig inte helt kry, men det är ju ändå lördag... bra logik där eller? Istället för att sova sitter jag och googlar mitt efternamn (kom igen, vem har inte gjort det?). Hittar inte så mycket spännande, och inte så många saker som handlar om mig. Har helt enkelt för många släktingar som dyker upp aningen oftare på nätet.

Hanna Müllerström och Anna Olausson gick skrivarkurs på andra våning på biblioteket, tog paus och tittade på Veronicas illustrationer. -Det ser så levande ut, menade Anna Olausson.

Denna fina bilden hittade jag i alla fall. Från ett vernissage, som man råkade trilla in på när man tog en paus från skrivarkursen som man gick på en gång i tiden. Och då är det självklart att man hamnar i tidningen. Bilden är från 2007.. är det bara jag som tycker att jag inte har förändrats alls sen dess?

Men jag vet att jag har varit med i fler artiklar än så! Undrar om de har blivit borttagna vid det här laget.. antagligen. Nåja, inget att sörja över. Jag har säkert en liten hög någonstans, där de ligger begravna.

Och ett litet "woohoo" om melodifestivalen. Swingfly gick vidare till final. Och Swingfly har med sig den ack så snygge Christoffer Hiding från Idol 2007. Och låten är faktiskt riktigt medryckande. Den kan jag tänka mig att skicka ut i Europa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0