Half Baked

Sitter nyduschad och myser i min morgonrock. Har hunnit smaska i mig både kladdkaka och lite Ben & Jerrys halfbaked sen jag kom hem - bra grej. Dyr grej, men ibland måste man unna sig. Har även hunnit somna när jag pluggade. Det kanske inte är så bra att plugga i sängen, egentligen...

Sitter och klurar lite för mig själv, på allt möjligt. En av de sakerna jag klurar på är om det kan finnas någon kvar där ute som inte har Spotify. För i sånna fall, så tycker jag att ni ska klicka på här och bli det.

(Och är det fint att jag först nu kom på hur man gör för att det ska stå "här" där man klickar på länken och inte själva länken? Nåja, jag är alltid den sista som får reda på saker..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0