Humanist - javisst!

Sådärja. Nu var man visst student på GU. Ska tillbringa den närmsta terminen på humanisten, och lära mig allt möjligt (och omöjligt) om språk. Humanisten ligger, för den som inte vet, precis ovanför korsvägen, bakom konstmuseet och med utsikt över näckrosdammen. Lycka!

Var på introduktionen idag, och hade lite lätt huvudvärk när jag äntligen begav mig hemåt. Så mycket nytt på en gång, hua! Helt snurrig blir man. Jag tror att det kommer ta lite tid innan jag kommer in i det här. Som tur var är jag inte den enda snurriga förstagångsstudenten där - stötte på en annan gammal hulebäckare som jag tacksamt slöt upp med. Det är ändå lättare att tackla allt det läskiga om man är två!

Så får vi se sen om man lyckas lokalisera all kurslitteratur... tänk att den ska ställa till med så mycket problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0