Längtar

Ännu en föreläsningsvecka avklarad. Eller vad säger jag? Den första föreläsningsveckan menar jag ju såklart! Börjar så smått komma in i det, är ju åtminstone väldans intressant även om det är mycket att läsa. Får se till att plugga lite i helgen..

..men inte alltför mycket för min finaste kommer imorgon. Få bättre saker man kan få en fredagkväll när man är trött efter jobbet! (Ska jobba 7.30-17 imorgon. Bra ändå). Så imorgon blir det supermyskväll, och på lördag blir det kalas kalas. För Johans farmor minsann. Så det blir nog trevligt. (:

Längtar inte ett dugg efter söndagen. Helgen går ju så fort! Men nu ska vi inte tänka så... nu ska jag fortsätta längta till imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0