Nytt i garderoben

Var ju som sagt och shoppade i Borås idag, och drog med mig massa fina grejer hem. Bland annat de snygga jeansen från Gina Tricot här nedan. De sitter verkligen tajt, snyggt med hög midja också. Ska se om jag kan vänja mig bara (:



Sen köpte jag även helt nya träningskläder! Har ju äntligen kommit igång ordentligt med träningen, och då vill man inte se ut som något katten släpat in när man går till gymmet. Inte för att det är en modevisning direkt, men kan vara trevligt att ha kläder som inte sitter obekvämt! Så nu har jag investerat i sånna där tajta trekvartsbyxor, en ny träningsbh och nya toppar, som den nedan. Och så nya skor också! Känns bra det här (:
SOC W 2F SS TOP S11 CERISE/DK.CERISE


Kommentarer
Postat av: Jonmarlene

Lots of great info, keep up the good work!

2011-08-02 @ 09:57:39
URL: http://jonmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0