Träningsvärk

Gah, mina axlar! Jag har äntligen kommit igång med träningen, och my oh my det känns. Har varit och tränat tre gånger den senaste veckan, så lite stolt är jag över mig. Hinner dock inget mer gym den här veckan, jobbar för mycket och sen så är det Linköping som gäller i helgen. Kommer dock dessvärre få träning där.. för älsk ska släpa med mig ut på skidåkning. Jag har aldrig åkt skidor förut, behöver jag nämna att jag är fullkomligt livrädd för att slå ihjäl mig? Hua, jag vill inte. Om inte han var så himla entusiastisk över det så skulle jag aldrig ha gått med på skidåkning. Men några uppoffringar får man göra för den andres lycka, right?

Det verkar (än så länge) som om detta blir en jobbfri dag. Vilket skulle behövas, egentligen, för min att-göra-lista är lite för lång nu! Jag har inte riktigt ro till att sätta igång med något än, klockan är bara tjugo i tio och någon kan fortfarande ringa.. men vid elva är det jag som kickar igång mig själv och får någonting gjort!

Det har förresten snöat inatt igen. Trodde nästan att vintern skulle ge med sig, men ack vad fel jag hade. Kanske att man borde utnyttja den och åka lite pulka snart? Det kanske är värt att trycka in i schemat...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0