Laddar för vardag

Sådär, nu är det slut med helghumör och helgsynder och helg överhuvudtaget.. nu är det dags för vardag! Få rätsida på jobbet, få rätsida på plugget, få rätsida på mig själv. Ställde mig på vågen idag, och jag tänker inte skriva in några siffror här, det skäms jag aningen för mycket för.. låt oss bara konstatera att det var minst fem kilo för mycket. Jag har aldrig aktivt gjort ett val att vilja gå ner i vikt, men nu är det tusan dags att få ordning på't! Träning ska ske, snacks ska slutas med och choklad minskas betydligt. Så får vi se om något händer..

Kan i alla fall bjuda på några fina bilder från helgerna som passerat. Dessa är från nyår som ju firades nere i Skåneland:


Min stilige herre!


Det lagades massa god mat, som det ska vara på nyår!


Skål på tolvslaget med utsikt över alla fyrverkerierna.. bra grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0