Flamman

Hjälp, nu är det snabba puckar som gäller. Igår fick jag min lägenhet och idag trillade hyresavtalet ner i brevlådan. Det går för fort det här! Jag är inte beredd alls på att flytta hemifrån ju. Gah, lite panik.

Men blev ändå rätt nöjd med lägenheten - eller ja, korridorsrummet. Hyfsat centralt, 2875 kr/månad (10 månaders hyra), 19,6 kvadrat stor. Och på tredje våningen, så ingen som bor över mig. Visserligen inte i det området som jag ville ha (och den lägenheten gick till någon annan med lägre poäng än mig..ja' ä' int' bitter..), men Flamman, som området heter, blir nog bra ändå. Om inte annat bor jag på krypavstånd från en av studentpubarna.. (: Och hälsouniversitet ligger inte alltför långt bort!



Nej, nu ska jag packa inför Stockholmsresan. Och sen så blir det till att sätta sig på bussen och åka och festa lite. Tur att det är en lång bilresa som väntar imorgon, så att jag kan sova då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0