Hej, jag heter Hanna och jag ska bli logoped.

Jag har semester och det är SÅ SKÖNT! Men mitt liv går trots semester på högvarv nu känns det som.. jo, för gissa vem som kom in på logoped? Moi! Så nu måste jag fixa en massa saker, lägenhet är prio ett just nu. Imorgon får vi se om jag kanske har lyckats få ett fint rum (korridor dessvärre, men det får jag leva med, ett tag). Och sen blir jag linköpingsbo i fyra år! Känns lite läskigt, känner ju inte så många där, men fick schemat till nollningen idag och det känns super! Två veckors nolle-p blir det, intensivt men man lär ju hinna skaffa nya vänner då.. (:

Har spenderat helgen i Lund (och runt i skåne, och en sväng i Köpenhamn) med familjen, hemma och mellanlandar hemma två dagar nu innan det blir stockholm. Vi fick faktiskt med oss systeryster hem, så imorgon blir det torsdagkväll i Borås. Orup spelar, åh vad jag hoppas att han kör på gamla godingar!



Tänk, jag ska börja på universitetet. På riktigt. Gud så läskigt. Men hjälp vad spännande!





Kommentarer
Postat av: Jenny Lagström

Fan va härligt! Grattis!! :D

2011-07-21 @ 00:02:52
URL: http://svartvitacirklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0