Snart så!

Kör på ännu en sån där dubbeljobbande vecka. Börjar dagen med mina fina äldre, och traskar sen iväg och städar en förskola. Idag gick det utmärkt att göra så, för vi hade en oförskämt lugn dag på jobbet. Allt gick precis som det skulle och alla var så himla glada. Och då blir jag glad också.

En stor motivation den här veckan är att det är min sista innan.. trumvirvel tack.. semester! Jag får ha semester i år! WOHO! Två hela veckor ska jag inte jobba alls, det har jag bestämt. Dessutom är jag knappt hemma dessa veckor, så ingen kan ringa in mig ändå.. Först blir det Lund och syster, sen hem en snabbis, sen Estocolmo för att hänga med släkten.

Gud, ge mig fredag eftermiddag. Nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0