Linköpingsbo

Åh, förresten, på väg hem från sthlm svängde vi in i Linköping och tillbringade några timmar där. Och så hämtade vi nycklarna till min lägenhet! Så nu har jag besökt min korridor och mitt rum, som faktiskt var riktigt fint. Åh, nöjd tjej. Den är möblerad, så jag behöver inte släpa upp alla prylarna jag har på en gång. Men ska bli så kul att få sätta sin egen prägel på't! Så om några helger går flyttlasset...

Lite lustig korridor får jag dock säga.. blev inte riktigt klok på om det var en jättelång korridor med två kök eller två normala som bara råkade sitta ihop på mitten. Nåja, det får jag väl reda på tids nog. Den förra hyresgästen sa att det var en jättehärlig korridor som jag ska flytta in i, så det känns ju bra!


Min utsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0