Sunshine on a rainy day

Var ledig helgen som gick, så jag hann med både en liten barrunda, promenad i botaniska och minigolf. Och så hann jag vila nästan hela lördagen. Det behövdes.


Mys i Borås



Lianhäng i Botaniska


Minigolf.. jag förlorade med det var inte med mycket!

Nu är jag ledig onsdag och torsdag. Får se om man ska kunna hitta på något kul.. inga direkta planer. Men imorgon så ska jag bege mig till borås sjukhus strax innan tre. Har fått min tid för audiogram (hörseltest)! Yey! Så efter imorgon behöver jag bara komma in på logoped också.

Regnet har äntligen kommit också. Så nu kanske vädret kan ta och stabilisera sig? Hatar när det bara är tryckt och fuktig värme. Jag mår inte bra och inte någon på jobbet heller. Och jag vill inte att mina små tanter ska må dåligt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0