God förmiddag!

Eller god morgon kanske.. vaknade för en timme sedan av att telefonen ringde. En försäljare som har ringt vid samma tid tre dagar nu, och som aldrig vill ge sig (jag har försökt övertala henne om att hon verkligen inte behöver ringa upp igen). Om den hon söker aldrig är hemma vid den här tiden, är det inte då dags att ringa en annan tid..?

Och så kliar det överallt. Har fått årets första omgång med myggbett. Och jag är smått allergisk mot dessa, samtidigt som myggorna föredrar mitt blod framför alla andras. Wihoo...

Men idag blev det inget jobb, och inga måsten heller. Idag tänkte jag påbörja mitt "sommarlov". Man kan ju alltid låtsas, right? (: Så nu fattas bara lite soool!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0