Gudars skymning...

...vad jag är trött! Det känns som om den här dagen har varit en vecka lång, ungefär. Upp tidigt och tentaplugga in i det sista, åka och skriva sen tenta (hjälp vad svår den var! Men godkänd blev den förhoppningsvis..), och sen när man är färdigskriven och helt slut i huvudet så blev det till att åka ut på hisingen och tillbringa två och en halv timme i en studio och vara alert och se glad ut. Inte somna, inte gäspa (när kameran rullar i alla fall). Sen så var ju jag väldigt sällan i fokus. Det blir ju inte gärna så när man sitter i publiken.. nåja, kul med Doobidoo i år igen, bra artister också!

Jag vill bara slockna nu. Men tidigt i morgonbitti går bilen + släpet till Lund, så då är det bra om jag är vaken och färdigpackad. Så jag tror att jag ska gå och ha lite klädångest nu. Ciao.


Hej fina tjej. Snart kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

håller tummarna att tentan blir godkänd =)

2011-06-06 @ 00:18:55
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0