Hej

Jees, har känt mig som en liten tant idag. Gick inte upp förrän vid ett (inte särskilt tantlikt att sova länge, snarare tantlikt att inte orka gå upp ur sängen..). Sen satte jag mig i solen, men när den försvann bakom ett moln gick jag in och hämtade kakor och en filt. Så där satt jag, i en solstol med en filt över benen och mumsade i mig syltkakor. Sämre kan man ha det när gårdagen blev sen. Men jag kände mig som en liten tant.

Var ute med mina fina tjejer igår. Först satt vi och hade det mys på Victoria och sen drog vi till Trädgårn och dansade. Kul, och längesen vi sågs. Men vi var ju inte fulltaliga igår. Så, Linda, här kommer en bild bara till dig:


Vi saknar dig tjejen ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det gör vi verkligen! :)

2011-06-12 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0