Make me happy

Idag är mitt humör som vädret - mörkt. Känner inte för att göra någonting, men känner för att ta tag i mig själv och hitta på någonting. Vad som helst. Gå ut och röra på de lurviga, äta en gigantisk bit kladdkaka, shoppa loss med alla pengar som jag hoppas har trillat in på kontot nu - halleluja, här kommer skatteåterbäringen. Jag måste bara hitta någon som vill göra de här sakerna med mig...

En nyttig sak ska göras idag i alla fall. Ska snart till farbror doktorn och få en remiss till öron-näsa-hals. Tänk att det ska vara så himla omständigt att få gjort ett audiogram (hörselundersökning)! Måste ha den gjord om jag ska få börja läsa logoped. Så kom igen, jobba lite extra snabbt i sommar.. för min skull? Annars vete tusan vad jag ska hitta på..


Inte riktigt glad tjej idag...

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Hoppas du mår bättre snart Hanna!

2011-06-09 @ 17:33:59
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0