Manic Monday

Är hemma och mellanlandar. Jobbar på två ställen den här veckan, dels drar jobbet på äldreboendet igång nu, plus att jag har ett städjobb på några timmar om dagen. Det blir lite pyssel med att få ihop det, men det får det vara värt. Det enda dumma är att jag har en förkylning som ligger och gror. Den får inte komma igång ordentligt..

Är dessutom lite trött efter helgen. Lördagkväll drog jag först in till göteborg och förfestade lite, innan jag blev meddragen på cykelracetfesten. Nåja, så kan det gå! Kul som bara den var det också, dansade non-stop. Glad tjej.


Hanna drog med mig till festen, bra initiativ!

Söndagen var mitt huvud dessvärre inte så glad på. Men mamma och jag hade pratat om att åka till Åhaga och shoppa, så jag tog mig samman (fast mamma fick köra. Inga risker här inte). Nelly.com har ju kläder där, och mycket av det är inte min stil, även om jag skulle önska att det var det. Men hur ofta svassar jag runt i en kortkort liten klänning med skyhöga klackar? Nåja, en blå långklänning för 100 kronor fick följa med hem. Värt ändå.

Nej, hög tid att svida om till nya jobbkläder. Nu kör vi kvällspasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0