Tidig midsommar

Midsommarfirande uppe hos Karin När vi anlände var de i full gång med att pyssla ihop en midsommarstång (en lampa är stommen) Väldans tjusig blev den, tycker jag (;

Vad tycks om den här fina midsommarstången? Eller ja, midsommarlampan snarare... den konstruerades för några år sedan då midsommar firades uppe vid Ballasjön. Vet faktiskt fortfarande inte vad årets firande bjuder på för något, men det gör inte så mycket. Något blir det säkert. (:

Om inte annat har jag firat midsommar riktigt ordentligt på jobbet idag. Dansade runt en midsommarstång med alla barnen, fikade.. och så fick jag en blomma! Gud så glad jag blev! Trodde nästan att det var en miss, men nej, den var till mig. Har ju varit där en del, och barnen ser mig som en extrafröken.. men ändå. Kul överraskning!

Och ikväll kommer systrami hem också. Så trots två dagars jobb till nu, så blir det nog en bra helg det här (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0