Nostalgi

Haha men gud! Kom på att jag fortfarande har en bilddagbok som ligger och häckar, och den är ju smockfylld med fina gamla bilder. Bilder från högstadiet och alla man hängde med då, bilder från gymnasiet (halva i alla fall). Åh, nostalgitripp! Nu började jag ju sakna alla de dära människorna också.. synd och konstigt att man ska behöva tappa kontakten med folk sådär.

Ge mig värmen tillbaka
Avslutningen i nian 2007

Idag åker våran Dennis till Spanien, där han ska studera ett år :O Vi kommer att sakna dig Dennis! <3 och ja, jag bjuder på den här bilden.
Haha, den här bilden säger väl en del om de hemmafester som varit under åren..

Alla.
Åh, fina spanjorerna! Längesen man var i Barcelona och hälsade på nu..



Idag fick vi regn, minsann Men, vi var förberedda på detta, och satte på oss våra uurtjusiga regnkappor :D "WE ALL LIVE IN A YELLOW PLASTIC BAG, YELLOW PLASTICBAG, YELLOW PLASTIC BAG" (tänk er melodin till yellow submarine med beatles ^^)
Festivaloskulden togs på Peace&Love 2007

Mys i m&ouml;rker.  (det roliga &auml;r, att det var s&aring; m&ouml;rkt som det ser ut xD)
Mycket tid är spenderar ute i Eskilsbyskogarna. Valborg tror jag bestämt att detta är, 2008 kanske?

Har så himla många mer bilder och fina minnen, men allt orkar jag inte dra med här. Och många minnen är bara mina, delade med dem som var där och hjälpte till att skapa dem. Tänk vad mycket man har hunnit med, egentligen. Mycket knas, men mycket fint. Vi får se vilka nya minnen jag skapar nu i sommar, och med vilka.. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0