Lundahelg

Det har varit världens längsta helg. Flytthelg för systrami närmare bestämt. I torsdags fyllde vi en släpkärra med hennes grejer och körde ner till Lund. Hennes nya lägenhet är fantastiskt fin, en fräsch tvåa som jag är sinnesjukt avundsjuk på. MEN.. den ligger på fjärde våningen. Utan hiss. Med snurrtrappa med hål på sidorna. Upp och ner, upp och ner.. att jag överlevde är rent ut sagt otroligt (:


Glatt flyttgäng (:

Hann även (med energi som jag inte visste att jag hade) med en sväng på nation. Men trött var jag. Hua. Trevligt sällskap i alla fall!

Och IKEA blev det också. Lyckades sätta i de två sista skruvarna på en möbel fel. Och de var näst intill omöjliga att få ut igen. Gah. Helt sjukt vad mycket tid man har spenderat med att skruva ihop IKEA-möbler den här helgen. Mycket tid inomhus, när det har varit närmare trettio grader utomhus. Men fint blev det. Och jag bränner mig ändå bara i solen, så ser det inte som någon större förlust!

Mycket tid ute blev det igår och idag i alla fall. Så kvavt är det dock! Gick på jobbet och svettades idag. Ganska nöjd med att bo i källaren när det är såhär varmt! Fast lite flyttsugen är ju jag också nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0