WIIHOOO

Trött, snuvig och hostig tjej idag. Ska se om ögonenlocken inte kan få falla ihop en liten stund innan kvällspasset drar igång. Kan ju vara trevligt att vara vaken på jobbet...

Men åh, måste bara säga vilken glad överraskning jag fick idag! Den 1 juni gjorde jag min sista tenta i kursen allmän språkvetenskap.. och sen dess har jag gått och väntat dag ut och dag in på resultatet. Inget sådant har kommit, däremot ett förslag om att anmäla mig till omtenta. Nej, tänkte jag, inte en chans att jag fått underkänt när det här var den tentan som jag var mest säker på att den var godkänd. Men ju längre tid det gick desto mer förlorade jag hoppet.. till idag då. För då kom resultat äntligen. Så jag fick ett fint litet VG på kursen. Nöjd och glad tjej!

Har fått höra att det kanske skulle vara bra för mig att misslyckas någon gång. Men jag vill inte! Måste man inte misslyckas så låter jag gärna bli det, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0