Work ohoj

Har tillbringat dagen på mitt gamla sommarjobb. Ska vara där i år också, men börjar egentligen på riktigt nästa vecka. Idag hade jag en dag för att gå bredvid och friska upp minnet. Fast, började mer eller mindre jobba på en gång (: rutinerna verkar sitta i, och det är i stort sett samma vårdtagare som förra året. Alltid en lika skön känsla när de kommer ihåg en och blir glad att se en! Har saknat dem (:

Det ska nog bli en bra jobbsommar det här. Fast, ska bara jobba fyra veckor, ville ha lite ledigt för att... ja, vara ledig. Och även om min anledning att vilja vara ledig har förändrats något, så ska det fortfarande bli skönt. Och i värsta fall kan jag säkert hoppa in om någon blir sjuk. Det ska nog inte gå någon nöd på mig i sommar inte (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0