En vecka kvar..

Ännu mer snö idag. Hur det är möjligt vet jag inte.

Jag ska alldeles snart ta och bege mig till skolan, har dubbla föreläsningar idag så slutar inte förrän fem. Kommer att vara trött sen, har jag en känsla av. But then again, när är jag inte det just nu?

Jag har lovat mig själv att jag ska plugga hela den här helgen, med ett uppehåll endast för melodifestivalen på lördagkväll. Jag bör nog försöka hålla det löftet, eftersom jag är bortrest nästa helg.. välplanerat. Satt i alla fall och kikade på övningstentorna i det ena ämnet nu, och det mesta verkar jag ha en hum om. Sen så var det i och för sig några grejer som jag inte kunde alls, men jag har faktiskt en vecka kvar att trycka in dem i huvudet också!

Och just det ja, imorrn är det ju jobb som gäller. Men visst kan man se det lite som plugg det också.. eller? Förstaspråksinlärning liksom.. (:

Nej, nu är det hög tid att dra på sig mössan och ge sig ut i det blöta! Ciao!



Tänk att man tyckte det var så mysigt med snön när den kom i november..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0