Godisgris

Sådär, en tenta avklarad. Nästa är på måndag. Och jag rååkade på något sätt bestämma mig för att inte plugga något idag. Vilket kanske inte är det smartaste att göra då pluggtiden i helgen kommer att vara ytterst begränsad. Men jag orkar inte. Och det gick ju bra idag, right?

Har promenerat runt en del i stan idag. Tentan tog bara en timme att skriva, så sen satt jag och tjötade med några andra snabbskrivande klasskompisar i en halvtimme. Därefter gick jag från vasa till bergakungen, vidare till stadsbiblioteket och sedan ner till valand där jag tog en buss. På något sätt hamnade jag på 4-gott, där jag kan ha råkat komma ut med en 64-kronors godispåse. Woups. Men det var jag värd, eller?

(och till er som fortfarande hävdar att 4-gott är "Four gott" - det är fyra gott! Gott gotti gott gott!)

Sedan hamnade jag på H&M där jag kom ut med ett köp som jag tvivlar lite på. Linnet nedan. Görsnyggt tycker jag egentligen - men vågar jag ha det med bara bh under? Jag har en bh i exakt samma färg och det blev ganska snyggt... men vågar jag?


Kommentarer
Postat av: Jessica Andersson

åh Hanna det linnet är SÅ fint!! BRA köp! Hoppas tentan gick bra idag & att nästa på måndag också gör det!



Kram

2011-03-17 @ 22:31:50
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0