Insnöad

Hej!

Hua, en vecka kvar till första tentan nu, det börjar kännas i magen. JAG VILL INTE! Fast jag vill ändå ha det överstökat. Och så vill jag att alla artikulationsställen, invariansproblem o. dyl. ska fastna i huvudet. Gärna bums. Så att jag kan andas lite.

Min dag idag blir mestadels plugg. Egentligen borde man väl ta några steg utanför dörren, möjligen till och med påklädd. Om inte annat för att gå och göra en sådan primitiv sak som att posta ett brev!

Men att gå ut känns sådär lockande. Varför? Jo, det är snöstorm ute. Marken som för några timmar var fullt synlig är nu begravd under ett vitt kallt blött lager igen. Åh, och jag som hade bestämt att det var vår nu. Varför vill inte vädret lyssna på mig?


Sitta i en park i shorts med solen i ansiktet - JA tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0