Presentglad

Sådär, nu har jag varit 20 sen i måndags. Inte för att jag har börjat vänja mig än, och om någon skulle fråga skulle de nog få ett "nitt... eh tjugo" till svar. Var inne på systemet i måndags, och det kändes som om jag skulle bli utkörd vilken sekund som helst. Nåja, första köpet avklarat i alla fall. Och som hon i kassan sa, så känns det lite som om det har blivit en modern tradition.

I alla fall, har fått en massa fina grejer. En görstor matberedare, fina smycken, pengar, presentkort, en fin blå genomskinlig blus och lite andra grejer. Åh, smyckena är så fina så jag dör lite. Dels ett halsband med en guldfjäder, dels halsband som är till viss del konjaksbrunt plus guld och silver, och armband som är helt konjaksbrunt. Så snyggt! Ska ha på mig dem på fredag då jag och mina tjejer ska ut och göra stan osäker. Eller gråta en skvätt för att vi inte kommer ses på görlänge. Eller både och!


Fick en parfym också. Escada Taj Sunset. Den luktar sjukt gott! (:

Nej, nu ska jag vara ambitiös lite till och plugga. Håller på att läsa in mina föreläsningar på mobilen så att jag kan lyssna på dem på bussen. Åh, vad trött jag blir på den här idén..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0