The Ark

Jag har unnat mig en helt ledig dag idag. Inget jobb, inget plugg. Inga måsten, inga borden, inte göra något som jag inte känner för. Så ja, jag har inte gjort så mycket idag..

Kände för att sova tills jag vaknade av mig själv, så det gjorde jag och sov till tolv. Kommer inte ens ihåg senast jag inte hade ställt en väckarklocka och haft en tid att passa.. Kände inte för att klä på mig, så det struntade jag i. Kände för att sola lite, så jag satte mig i morgonrock på altanten och njöt av vårsolen. Har känt väldigt mycket för att se på tv, så det gjorde jag också. Och så har jag laddat upp en del snygga bilder från lördagens konsert med the ark i malmö, som jag och syster var på. Så himla bra blev de! De flesta finns på fb, men några kan jag bjuda på här också.


Bästa bandet <3


Ola och Moto Boy sjöng lite duett.


Allas vår ängel som gav allt trots att han var sjuk. Så bäst!

Mohaha, fatta att jag har tagit de här snygga bilderna. Stolt!

Nu känner jag nog kanske för att baka tror jag.. Har ett recept på kakor med center i, det bör provas..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

gud vilka bilder Hanna :D

2011-03-22 @ 17:51:28
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Hanna

Tack Jessica! Är väldigt nöjd med dem faktiskt (:

2011-03-22 @ 19:05:46
Postat av: Nilla

Härliga bilder, oerhört bra spelning var det

2011-03-22 @ 23:53:15
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0