Beslutsångest

Ännu en ledig dag idag. Skönt! Välbehövligt om inte annat. Var och tränade en stund, annars har jag inte fått gjort något vettigt. Men jag är nöjd med den här dagen ändå!

Och just det ja. Jag fick VG på min första tenta. Så nu har jag 7,5 högskolepoäng. Yes!

Och så har jag insett att det börjar bli dags att bestämma sig för vad man ska göra till hösten. En del av mig är lite sugen på att fortsätta plugga.. och jag funderar allvarligt på logopedprogrammet. Jag har ju erfarenhet av att arbeta med både barn och äldre, och det är ju faktiskt roligt för det mesta. Jag är väldigt fascinerad av språket och vill absolut jobba med det på något sätt - logoped borde väl kunna vara perfekt då?

Åh, jag vet inte! Kommer aldrig kunna bestämma mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0