Bikinisugen..

Åh, är så sugen på att köpa en ny bikini! Går det att göra då med vattkoppor? Nä. Men drömma kan man göra lite. Och ha något att se fram emot när jag känner igen min mage igen!

Tycker att det är så mysigt att kika runt och drömma!

Yellow Floral Bandeau BikiniMulticoloured Paisley BikiniRed Spot Print frill Bikini
Dessa karameller är från Topshop.


Är fortfarande förtjust i denna från H&M.. har bara inte hittat den i min storlek.

Denna sötsaken är från MQ. Men den passade inte :(
Closeness Randig Bikiniöverdel
Åhlens överraskade med denna fina saken.. som inte heller passade.

BikBok ger oss denna (: gillar blinget och färgen!

När jag blir prickfri ska jag runt och prova bikinis för glatta livet. Shoppingbuddie anyone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0