Det är över nu

Fredagkväll och jag är helt slut. Den här veckan har inte varit rolig.. åtminstone inte fram tills igår. GUD SÅ SKÖNT att ha gjort semantiktentan! Jag är nästan hundra på att jag klarade den, annars så gör jag tusan inte om den ändå.. så vi får hoppas att det gick vägen!

Nu ska jag börja plugga på nästa tentan, som ligger på onsdag. Men den känns lite "lättare", jag vet faktiskt vad jag ska plugga på inför denna. Och jag har koll på huvuddelen av den. Så det känns ju bra.

Varken igårkväll eller idag blev det så mycket pluggat. Igår blev det ett gäng cider på en uteservering med några trevliga tjejer. Och idag har jag storstädat nedervåningen (jees, det behövdes!), tvättat, handlat och bakat muffins (med hallon och vit choklad, mumma). Imorgon får vi nämligen finfrämmat från Dalarna. Några av sysslingarna mina kommer hit, så det ska bli kul!

Får se om man kanske går förbi "fäst" sen på kvällen också. Bgd:s årliga fest.. i år ska Robert Wells hit och uppträda. Det kan man ju bara inte missa..


Ungefär såhär mumsiga ser muffinsen ut. Varför bakar man inte mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0