Hårresande..



Efter duschen idag snörde jag upp allt hår på huvudet. Kan det vara så att detta är en frisyr man borde satsa på i framtiden? (;

Idag har jag faktiskt, hör och häpna, varit och tränat. Cirkelträning blev det, och just nu (innan träningsvärken har satt igång) så känns det sådär skönt. Skönt att ha tränat, skönt att ha orkat träna, även om jag är en liten klenis. Kanske är det så att jag ska lyckas träna i sommar trots allt? Särskilt om jag har en snäll liten vän som drar med mig...

Resten av dagen har varit plugg. Och sova i soffan. Och lite mer plugg. Jag har kommit på bästa motivationen till att plugga arslet av mig till den första tentan som kommer nu - om jag lyckas få godkänt behöver jag aldrig mer läsa semantik!

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

haha :D

2011-05-22 @ 10:44:11
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0