Sing song



Jag har börjat sakna så förskräckligt mycket att sjunga i kör! Jag är ingen vidare solist (vilket klippet ovan bevisar) men jag saknar ändå att sjunga. Det är något magiskt med att vara med i en kör, när alla stämmor sitter och smälter samman. Att stå mitt i det.. ah, ren magi.

Får se om jag kanske söker in till någon kör till hösten.. det måste jag nästan, saknar det så. Rädslan är bara att jag inte ska bedömmas som tillräckligt bra. Nerver och min röst är inte bästisar..

Förresten, klippet ovan är från en konsert i Hagakyrkan för ca ett år sedan. Jag sjunger solo i Good Morning Starshine. Gah. Överlevde åtminstone.. Sen blir det lite Let the sunshine in på slutet också. Fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0