Sista rycket

Men hjälp vad varmt det är idag! Det var 24 grader när jag kom upp vid niotiden imorse, och solen tittade fram vid tio så då parkerade jag mig i en solstol. Varmt och skönt var det, önskar bara att jag hade varit ensam - och inte använts som landningsbana av alla himlans insekter! Hua, hela gräsmattan surrade idag. Det gör det helt klart svårare att sitta och mysa i solen.. men lite färg blev det nog idag i alla fall!

Lite plugg har det blivit också. Har tenta imorgon, den sista i kursen. Åh, jag vill bara ha det gjort nu! Och helst få godkänt. Men så dåligt tror jag inte att den här tentan ska gå.

Sen när den är färdigskriven blir det tv-inspelning. Doobi doobi doobidoo. Det brukar vara mysigt, håller tummarna för bra artister!

Och sen flytthelg i Lund. Ja, dagarna rullar på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0