Släktmys

En riktigt trevlig lördag blev det, i stort sett! Började dagen med ett träningspass, sen blev det till att stressa hem och göra sig iordning för finbesök. Pappas kusiner + mina sysslingar (eller tremänningar, som de säger) kom på besök! Dagens spenderades med lite god mat, en vända på stan byn och såklart massor av tjötande om allt möjligt (: Så himla trevligt! Min närmsta släkt är ju ganska liten, har bara fyra kusiner, så det är trevligt att ha fått kontakt med de yttre delarna av släkten också!


Mina fina sysslingar (:

Kvällen bjöd sen på lite festande runt om i Bgd. Det är inte något som jag gör alltför ofta, men kanske borde man försöka sig på det fler gånger?

Idag har lilla mamma blivit lite firad. Jag har ju världens bästa mamma, så egentligen borde varje dag vara hennes ♥

Nu är det hög tid för mig att börja plugga på tentan som är på onsdag. Någonstans måste jag ju kunna hitta motivationen och orken för att klara den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0