Uuuuuttråkad.

Vattkoppsföljetongen fortsätter... Det känns som om det här kommer att bli en otroligt spännande vecka. Eller inte. Är prickig över precis hela kroppen, till och med i munnen har jag prickar nu. Sen så kliar de väl i och för sig inte så farligt som jag var rädd att de skulle göra.. men ändå fullt tillräckligt. Och jag har aldrig kännt mig såhär äcklig! Usch! De flesta har tur som får vattkoppor när de är små och inte har vett nog att känna sig äckliga, på samma sätt. Fast jag har ju vett nog att inte klia. Så det går la på ett ut.

Och jag får ta tillbaka det där om att café Viskan hade den godaste kladdkakan. För jag tror att jag kan ha gjort den igår. Aldrig har jag fått till en kladdkaka med så perfekt konsistens och smak. Herre, sjukt god! Krispig yta och lagom kladdig hela vägen igenom. Klapp på egen axel! (eller nej, då kanske det börjar klia igen..) Men man får glädja sig för det lilla nu!

Imorgon ska jag försöka plugga. Lagom kul att missa en veckas föreläsningar! Särskilt när det är knappt en månad till tentorna.. hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0