Waka waka

Kors i taket, nu har jag tränat två gånger på en vecka. Bättre sent än aldrig att komma igång, right? Ikväll blev det Zumba som testades på, för första gången. Jees vad kul! Det kändes som om det inte spelade så stor roll om man hängde med i rörelserna eller inte (vilket jag faktiskt gjorde större delen av tiden!). Det viktiga var att man rörde på sig och hade kul, och det hade jag verkligen! Det blir så mycket roligare att dansa när man gör det till bra låtar. Waka waka, Beyoncés Single ladies, J-Los On the floor.. bra dansmusik, och framförallt roliga danser!

Kommer ihåg en fest i höstas, nere i Lund, då jag hamnade inne i ett korridorsrum vid tre på natten, med syster och några killar jag aldrig träffat förut, dansandes som bara den till Waka waka. DET var riktigt kul!



När jag tänker efter var det samma kväll som en kille tyckte att jag var så sjukt lik, om inte identisk med, någon han kände, men han kunde inte komma på vem. Jag väntar fortfarande på att få träffa mig dubbelgångare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0