Ge mig mer jul

Åh, första advent! Äntligen!

Har snart julpyntat klart, måste bara smäcka upp min julstjärna i fönstret. Det här blir första december hemifrån.. undrar om jag ska klä in mitt rum i julslingor och ställa upp en stor julgran i hörnet, för att kompensera för att jag varken har julgardiner eller särskilt många tomtar. Hmm.. fast jag har en liten liten gran, kanske ska den få inta någon slags hedersplats?

Åh, den som ändå var med i en kör nu och kunde få knarka julsånger hela december! Saknar't! Får ringa pappa och sjunga lite stämmor över telefon.. (:

Är förövrigt rätt seg idag. Kul kväll igår, fast det kändes lite som om vi kraschade en festeristfest, haha. Men kul vart det. 


Är fruktansvärt sugen på Lucia också, var ska man se det i år nu när Göteborgs domkyrka ligger så långt bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0